Ozgetpz_38 Merhaba arkadaşlar hormon değerim nasıl bilen yazabilir mi acaba Prolaktin: 8,43 Fsh: 4,29 Lh: 7,8 E2: 38 Tsh: 1,71
cnn34 Ozgetpz_38 e2 düşük canım. benimde 32 ama ‘amh’ testin yok senin en önemlisi o aslında.. umarım düşük değildir