inva kesinlikle en iyi yönlendirmeyi doktorunuz yapacaktır ama çok önemli bir test benim ilk gebeligimde açlık tokluk hatta 3 aylık sekerim bile normal çıkıyordu yüklemede seker tespit ettik yani aklınıza gelmesin o içeceği ictide yükseldi diye ayni donem en az 5 6 arkadaşımda yaptırdı ben hariç kimsede çıkmadı diyete rağmen sekerim düşmedi insulin kullandım doğuma kadar günde 4 kere tatlıya aşırı duskundum şekeri bilmeseydim Allah bilir bebegime ne zararlar verecektim cevremde yaptıran arkadaşlarımda bende bebeklerimizde seker hastası olmadı yani asıl sekeri ogrenmeyip sekeriniz varsa sizin ve bebeginizin seker hastası olma olasılığınız var zaten doktordan bilgi isterseniz detayli anlatır saglikla kavusun yavrunuza inşaAllah 🌸