DuaElf Kızlar 22 haftalık hamileyim. Bebeğim son zamanlarda o kadar çok aşağı baskı yapıyo ki pıt pıt hep vuruyo sanki vajinamda gibi o kadar net hissediyorum orda. Erken doğum riski mi diye de çok korkuyorum. Sizin bebişlerde böyle aşağıları zorluyor mu 😅 Geçen ayki kontrolde unuttum doktoruma sormayı. Perşembe detaylı ultrasonum var onu yapan doktora sorsam saçma olur mu? Kendi doktoruma gitmeme daha var.
DuaElf halilinannesi inşallah normaldir. Kızıma hamileyken hiç böyle bişey yaşadığımı hatırlamıyorum bu bebişin hareket etme stilide farklı 😂
DuaElf inva kaç haftalıksınız şu an? Benim doktorumda genelde tutuyo aşağIlara ama bana bişey demedi hiç bebek çok aşağıda gibi olumsuz bi konuşması olmadı normaldir inşallah
halilinannesi DuaElf bnm ilk gebeliğim inşallah yoktur canım 12 randevum var bakalım hayırlısı inşallah
inva DuaElf 23+4 olduk aşağıda olması normal tehlikeli bir durum oldaydı ultrasonda söylerdi zaten doktor😊 yüzünü görebilmek için uğraşırken kafasını sokmuş şuraya yaramaz dedi bir iki itikledi hareket etsin diye yani normal olmasa böyle yapmazdı herhalde😁
DuaElf ebruzb ayy hadi inşallah. Valla bazen ayaktayken flan tekmeleyince çıkacak gibi hissedip panik oluyorum istemsizce elimle şeyimi tutuyorum eşim dalga geçiyo napıyon diye 😂
DuaElf inva yani evet haklısınız bende öyle düşünüyorum. Mantıken illaki söylerdi doktor aksi bu durum olsaydı ama kızımda hiç böyle hissetmemiştim o yüzden bana garip geldi şu an yazarken bile pıt pıt zorluyo aşağıları oğlum 😅
ebruzb DuaElf ben de öyleydim😂 bide koşarak wcye gidiyodum öyle bi sıkışmışım sanki ama hiç bi şey yok😂😂
DuaElf Melek__55 benimki de öyle ama çok aşağılara inince korkuyorum işte erken doğum yapıcam diye ödüm kopuyo 😅
DuaElf ebruzb wcden çıkamıyorum zaten gezmeye giderken bile panik oluyorum wc ihtiyacım gelcek diye 😅
DuaElf Busra2013 hayır erkek. Bi kızım var ama onda böyle olmamıştım. Sizde mi aynı durumdasınız kız mı sizinki
Busra2013 DuaElf ben 18 haftadsyim daha bilmiom cinsiyeti sadece genelde bebek kasiklarda tekmelerse kiz diolsr gobek deliginik etrsfinda atrssa erkek diolsr hurafe ysni😂
DuaElf inva bende tam bir isim postu açayım diye girmiştim uygulamaya yorumunu gördüm 😂 ben düşünüyorum ama bulamıyorum eşim fikir vermiyor zaten bana koydurtmassın diyo 😂 siz düşündünüz mü? Şiz düşündünüz mü ☺️
inva DuaElf ufak tefek araştırmalara başladım muaz,musab,uraz,meriç gibi isimler dikkatimi çekti ama eşime beğendiremedim eşimde poyrazı önerdi sonuna ali ekledim şuan tek alternatifimiz poyrazali 🥰
Neslihand DuaElf bende de ayni durum var 23 haftalığız bu kontrole gittiğim de soracağım bende endiseliyim neden acaba oyle oluyor
DuaElf Neslihand bugün baya yukarda hissetmeye başladım artık ben. Sanırım kafalarına göre takılıyorlar bi aşağı bi yukarı 😀