Denizkiziii beşikte beğendiğim 2-3 model var, bebek arabasını da travel sistem düşünüyorum ama ilk bebek alışverişim olduğu için çok arada kalıyorum. Fiyatları önemsenmeyecek gibi de değil, kararsızlık… bazen ya alınca beğenmezsem ya da bebek arabası kullanışsız olursa diye tırsıyorum. Maddi olarak da ailem, abim vs bize söyle biz alalım dediği için güvenecek dalım var ondan rahatım sanırım. Zaten eşimle ben de çalışıyoruz. Planlı ilerledik.