BilgeYildiz Merhaba hanımlar 2. Gebeliğim ilkinde böyle birşey yaşamadığımdan korkuyorum 6 haftalık gebeyim ilk önce kahve rengi lekelenme oldu doktoruma gittim durumu anlattım yerleşme kanaması olabileceğini söyledi yine de progestan verdi 5 gündür sabah akşam kullanıyorum ama haladevam ediyor hatta 2 kez kan da geldi normalmidir bu durum sürekli de hastaneye gitmek istemiyorum tedirginim de yardımcı olur musunuz lütfen
Deletedmom18 BilgeYildiz çok geçmiş olsun doktorla iletişime girin ultrasonla bakacaktır iğne serum yatış takviyesi yapacaktır çok geçmiş olsun sağlıkla kucağınıza alın inşalalh