Ben henüz doğum yapmadım ama açıkçası doğumdan sonraki o zorlu ağrılı bi iki haftayı atlattıktan sonra artık kimseden yardım almamayı düşünüyorum çünkü bebeklerle yalnız kalmaya ne kadar çabuk başlarsak o kadar erken birbirimize alışmış olmaya başlarız diye düşünüyorum tabi büyük konusuyor da olabilirim😂