Merhabalar bişey sormam lazm en acilinden 🙏🏻 28 haftalığım şuan. 14 haftadan beri idrar yolu enfeksiyonum var ne kullanıp naaptıysam geçmedi. Bunun böbreklere yayılma ihtimalide varmış bi süre sonra. Son 3 gündr aşırı bel ağrım var ama böbrekte olabilir bunun ayrımını yapamadım. Bu tarz bi sıkntı yaşayan varmı. Böbreklerne yayılp tedavi görenler nasıl bi belrti veriyor ? ( Şuan hastaneye gidemiyorum)