Naz_29 sadece parol içebilirsin canım. Benimde bir iki hafta ağrılarım olmuştu doktor normal demişti. Azalarak geçeceğini söylemişti günde 3 defa parol içebilirsin demişti. Öylede oldu azalarak kesildi. Doğum esnasında kemikler yerinden oynuyor araları açılıyor buda kalça bel ağrısı yapabiliyor doğumdan sonra. Sağlıcakla büyütün