Zeyzeyu19
Öncelikle geçmiş olsun bendede tiroid var fakat benimki gebelik öncesinde de vardı ben gebelikten önce endokrinoloji ve metabolizma bölümüne düzenli gidiyordum gebe kaldıktan sonrada devam ediyorum hatta doktorum tiroid,tansiyon gibi hastalıkları olan hastalarada bakıyor ona rağmen endokrin doktpruma daha güvendiğim için ona gitmeye devam ediyorum. İlk kontrole Gebeliğimin 1.bucuk ayında gittim endokrin doktorum kızdı hatta ilk haftalardan gelmeliydin neden geçiktin dedi şuan 23. Haftadayım dozu arttırdı çünkü iyot eksikliği oluyor bebek iyotu kendine çekiyor sende eksiklik oluyor bu yüzden aynı dozu sonuna kadar kullanacaksın diye bir şey yok beneğin ve kendi sağlığın için aksatma kontrollerine düzenli git derim🌹inşallah gebelik sonuna kadardır benimki ömür boyu😊