Ozlemsiii34 bakmayın kimin ne dediğine . biz oğlumun adını destan koyduk . şuan 27 aylık Annem mesela anca ikna oldu . '‘iğrenç’ demişliği bile var 😂 hormonların verdiği yetkiye dayanarak , sana iğrenç ama bize güzel , ne düşündüğün umrumda değil kararımızı verdik adı destan olacak dedik ve koyduk . ikinciye hamileyim , kız olursa adı Masal olucak 😂😂😂 ikinci kriz kapıda ama umrumda değil 😂😂😂