Woman3535 gitmelisiniz bence ben 34+6 yım o kadar şiddetli ağrım yoktu evde sadece geceden gelen böyle adet sancısı gibi her an sanki adet olacakmışım gibi bir ağrı vardı sonra nst de sancım yüksek çıktı serum kan tahlili idrar tahlili ciğer geliştirici iğne falan bunlarla durduruldu eve geldim ama her hangi bir sancı olursa bilmiyorum artık ne olur her an hazır ol dedi