Arkadaşlar selam 2. Gebeliğim ilk gebeliğimde karnım devasa büyüklükteydi kendim 11 kg almış 37. Haftada sezeryanla kızımı aldırmıştım 3.650 kilosu vardı ve bende ne bir yırtık be bir çatlama ☺️ şimdi 16+6 haftalık hamileyim karnımda kırmızı kırmızı yırtıklar oluştu ve çok kaşınıyor yaşayan varmı😔 son 1 aydırda yağ kullanıyorum bu arada😤