kuzeyinannesi2 Kızlar 14 haftalık hamileyim sürekli midem yanıyor ve ben günde 3 belki de fazla oluyor sade soda içiyorum. Onu içmezsem asla midemin yanması geçmiyor. sodanın bebeğe zararı çok mu. İlk gebeliğim ve endişe ediyorum.
Taze1anne kuzeyinannesi2 hayır zararı yok aksine öneriyor doktorlar günde 1 tane, magnezyum açısından. 🌸
Hhilall37 kuzeyinannesi2 magnezyum oranı yüksek olan maden suyunun bebeğe ve sana faydası var ama içeriğinde bulunan sodyum miktarlarına göre günde 1 yada 2 tane içilmesi öneriliyor. Fazla sodyum ödeme de sebep olabiliyor.
bahtnurr1 kuzeyinannesi2 doktorlar max 2 izin veriyor bence abartma sende canım. Gaviskon içebilirsin , yoğurt ve süt muz da iyi gelir
alyavetuna kuzeyinannesi2 aksine çok faydalı. uzmanlar gunde 2 sefer öneriyor 3.u içmek size zararlı diye bliyorjm yani böbreklere. yeşil elma soguk sütte iyi geliyor mideye 3.icmemek için onları deneyeblirsiniz
kuzeyinannesi2 Mom6272 Htcnaz Hhilall37 Taze1anne ya bana hiçbir şey fayda etmiyor. Şurup bile içiyorum ama faydası yok.
Htcnaz Çok fazla içmemek sartıyla günde 2 tane içebilirsiniz süt de iyi geliyor mide yanmasına bilginize
Taze1anne kuzeyinannesi2 benim hiç yanmam olmadı, ilk trimesterda sabahları uyanınca istifra ediyordum sadece. Şimdi 3.trimesterdayım ve ilk 3 ayım geri geldi resmen sadece sabahları ama 🤷🏼♀️
kuzeyinannesi2 bahtnurr1 benim midem daha öncede de yanıyordu. Midemde problem var abartmak değil ki. İlacın bile faydasını göremiyorum.
bahtnurr1 kuzeyinannesi2 sıfatı abartılı içme yani faydası zarar çünkü. Bence doktorunla görüş daha etkili bi ilaç verir sana
Meltem2702 Mide yanması o kadar berbat bişey ki şu an bu yüzden uyuyamıyorum delircem oturdum ağlıyorum hiçbirsey çare olmadı bana ama varsa önerileriniz lütfen yazın yemek yemeye korkuyorum midem yanacak diye 😭
esranur-ekk Birde doktorum bana rennie duo diye şurup vermişti yanımdan ayırmıyorum hayat kurtarıcı bişey
Meltem2702 esranur-ekk çok teşekkür ederim renne içiyorum ama sonra yine aynı sürekli içmeye de korkuyorum açıkçası ama soğuk sütü bende deneyeyim teşekkürler 🥰🥰