Bebegim 4 aylık ve uykusunda inliyor arada burnunu hastanede temizlettim bende ortibebe burun damlası kullanıyorum kızlar benim ilk hamileligim bilgi almak ıstuyorum tecrübeli olanlardan ınt de bebeğinizi sırt üstü yatırın diyor ben cok sırt ustu yatirmiyorum hep sağa yada sola döndürüp arada sırt üstü yatiriyirum kusup yutup bogulmasin diye ama ınt de yüz üstü yatırın diyor.