Aysenuramahamis Bebeğinizin haftasına göre önde gitme durumunu yaşadınız mı ? Normal doğuma engel olur mu ?
Nutellaaaa Aysenuramahamis herhangi bi engeli yok neden olsun gelişimi önden gidiyor sevinin eğer öyle bisey varsa ❤
Elif2324 Ben ilk gebeliğim de yaşadım kizim 3 hafta önde gidiyordu cok şükür ki cok saglikli akılı bir kızım oldu.korkmayin
Aysenuramahamis Nutellaaaa Her şey yolunda çok şükür🙏🏻 Sadece iri bebeklerde vajinal doğum riskli olabilmekteymiş.
Aysenuramahamis aycaanne Evet her şey normal çok şükür sadece gelişimimiz iki hafta önden gidiyor. Ben sadece normal doğum olamıycak diye üzülmüştüm.
Elif2324 Melikemreclk tam 3 kilo doğdu ama bana hep 4 kilo 200 gram diyorlardi 3 doğdu bende şaşırdım
AysenurYumak Doktorum banada 1 hafta önde dedi ama daha 8+3 haftadayım doktorum 9. Hafta diyor sürekli ben 8 diyorum😂 bir sorun teşkil etmiymormuş
Aysenuramahamis AysenurYumak Biz de en baştan beri 2 hafta önde gidiyoruz değişmedi bir sorun yok çok şükür sadece normal doğuma engel olabilir çok kilolu doğacak olursa. Hayırlısı☺️
Mucizemm18 Bende bugün 18 haftalık oldum ama ultrasonda 19+4 olarak gözüküyor doktor suyu eşi iyi dedi