Sibel3858 çok erken değil mi sizcede bende 35+4 beyaz bazende sarı az bi akıntı oluyor ama “Akıntı ne kadar yoğun olursa olsun asla bacağa su dökülmüş gibi hissettirmez. Amniyon sıvısının gelmesi ile sonuçlanan suyun gelmesi durumunda ise aynı normal su gibi berrak ve akışkandır. Eğer bebek kakasını yapmışsa koyu kahve ya da yeşil renkleri de gözlemlenebilir.” Diye bir yazı okudum İnternet’e ve birkaç kişiye sorduğumda şu farklı akıntı farklı diyordu normal bence su olmaz sizin ki