Asyapolat80 Merhaba başlıkta da dediğim gibi ilacım bitti doktor kontrolüme 2 hafta var acaba eczaneden alabilir miyim yazdırmadan
twinsmommmm Asyapolat80 saglık ocagına yazdır canım ben bıttıkce oraya yaZdırıyrum butun ılaclarımı. Hatta ben bıle gıtmıyorum ebemız oluyor ya saglık ocagında eşim gidip yaZdırıverıyor :)
blueberyy00 Asyapolat80 Bizim tanıdık eczacı var bitince alıyorum kontrole gittiğimde yazdiriyorum.yerine
Ftmsgr Asyapolat80 pahalı olur canım sağlık ocağındaki doktoruna yazdır öyle al yinede sen bilirsin 🤗
Kubraozd Nazli_ayar pardon canım isim benzerliği gynoferon gyno ferro diye düşündüm ben onu kullanıyorum 🙈😂
Ayse32 Asyapolat80 eczane verir canım ama daha önce bi defa doktorun yazdıysa saflık ocağına yazdırabiliyorsun benzinle hekimime yazdırıp alıyorum sürekli