Kızlar ben gazıantep te yaşıyorum eşim memur fakat bende birseyler yapmak istiyorum ticaret kafam baya iyidir herkes öyle söyler el işi konusunda da üstün yetenekliyim 😂😂ben bi hobi dükkanı açmayı düşünüyorum işletme mezunuyum 100.000 kadar kredi çekip . Oturduğum bölgede böyle bi dükkan yok gibi desem yeridir 1 tane var oda içinde hiç birsey yok her çıkışımda hiç birsey bulamam boş döner internetten sipariş ederim ve eve gelip ben açıcam bu dükkan DİE kızlar sizce acmalımıyım yoksa riske girmesem mi .not :eşim ben arkandayım yaparsın Dİo 😅 ama ona pek güvenemiyorum çünkü pek anlamaz böyle ticaretten 😂