SeherY Sevgili annelerim , Çatlak oluşumu için badem yağı kullanmaya başladım . Kullanan annelerim ne sıklıkla kullanıyorlar yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏻
bahtnurr1 SeherY badem yağı tüylenmeyi çoğaltabilir canım kaş kirpik için kullanılıyor genelde. Hindistan cevizi yağı baya iyi diye duydum
DuaElf SeherY badem yağı tüylenme yapıyo deniyor. Hindistancevizi yağı kullanıyorum ben kantaron da çatlaklar için iyi diye duyup almıştım ama onu henüz kullanmadım
Htclgl SeherY badem yağı kıllanma yapıyor canım ben bio oil ve lierac kullanıyorum özellikle bio oilden çok memnunum tavsiye ederim
Hilaliii SeherY 36 haftalık hamileyim 3. Ayımdan sonra başladım kullanmaya ve hiç bir işe yaramadı tüğlenmede yapmadı çatlak da önlemedi harita gibiyim
Durununannesi46 bahtnurr1 ben de Hindistan cevizi yağı kullanıyorum. Bugünlerde karnım öyle tatlı kaşınıyor ki. Sanırım büyüyo iyice. 15 haftalığım erken başladım genişlemeye ☹️
SeherY Aaa badem yağının tüylenme yaptığını hiç duymamıştım . Hindistan cevizi yağı ben kantaron yağıda var evde onları da kullanayım bari .
bahtnurr1 SeherY bence kuru hissettiğinde 2 defa bile kullanabilirsin. Bi arkadaşım kantaron yağını doğum sonrası sezeryan dikişi iyileşsin iz kalmasın diye kullanıyordu gebelikte önerilmiyor denildi canım yine araştır tabi de. Hatta bebekler düşünce falan yüzü falan morarmasın diye kullanıyormuş çabuk iyileştiriyor dedi
mommyciks SeherY oğluma hamileyken kullandım bebe yağı ile birlikte Cok memnun kaldım 35 kilo almama rağmen karnimda hiç çatlak yok . Göğüslere surmemistim oralar çatladı . Öyle çok tüylenme de yapmadı . Şimdide hamileyim bu hafta başladım kullanmaya .
aycaanne SeherY kaş/kirpik çıksın diye badem yağı kullanıyorlardı, çatlaklar için ilk defa duyuyorum.
Clementinee SeherY canım ben 2 aydır Hindistan cevizi ve tatlı bademi karıştırıp kullanıyorum tüylenme yaşamadım 🤍🤍