teletabi Ecrinn57 ayy bizde bugün öğrendik cinsiyetimizi. Oğlumuzun ismi ensar. Kızımızada ecrin koymayı düşündük bakalım değişmezse eşimin fikri bizde ecrin koyacağız 😇adları ile yaşasınlar 😍🤲🏻
Hellili Zeynep / zehra yanlarına da biraz daha modern olsun diye hüma ve duru düşünüyoruz biz de rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip ederse inşallah.
Gozde08 Sema_ Zahide ismini öneririm ☺️ Hem nostalji hemde anlamı şahane. Dinin buyruklarını yerine getiren haramdan kaçınan kimse demek 💖