merhaba arkadaşlar benim bi kaç gün önce detaylı ultrasonum vardı ve bebeğin böbrekleri biraz büyük çıktı yani normalde sınır 4′deyse bizim 3.9 çıktı yani tam sınırda ve bi yerdede kireçlenme var ama neresinde onu tam bilmiyorum o an o kafa dalgınlığıyla sormaya unuttum sizde böyle bişey yaşandımı yaşandıysa neden oldu ,ne yaptınız ve şimdiki durumlar ne?😔