kediannesi60 Meryembaser ben semanur hanıma gidiyorum ama biinnur babacanın hastalarıda baya çok gördüğüm kadarıyla
mom130 Meryembaser millet memnunuz diyor ama bence iyi değiller ben onun ablasına gittim hiç memnun kalmadım çok kaba
Meryembaser mom130 evet çok memnun insan var bende kontrollerinden memnunum şimdiye kadar olumsuz olmadı hiç ama doğum nasıl olur bilmiyorum
kediannesi60 Lilyrose sema hanımı sevdim daha öncesinde medicine tea hanıma gidiyordum cok bilgi vermediği icin bıraktım biraz soğuk bi doktordu ama sema hanım ilgili