Mucizemannesi21 Esra hanımdan evet memnunum benim belli başlı sıkıntılarım vardı devletde doktor beni korkutunca birde özele gidiyim dedim ve o gün esra hanım vardı gayet güler yüzle karşıladı beni sıkıntılarımı oda dile getirdi ve eşimde içeri girdi devletde mallesef eşleri içeri almıyorlar ama saygıda da bi kaç doktor almıyormuş eşleri diye duydum pandemiden dolayı mallesef ultrason kagıdını siyah beyaz veriyor ama net olarakda olmasada ekranı var karşınızda orda izleyebiliyorsunuz bebeğinizi az çokda olsa belli ediyor bebek kendini ben bebek içerde oynarken bile görmüştüm ekrandan