Elifinannesi11 Sevdaoz bende agrı değilde sık çarpıntı yaşıyorum ani bir harekette ve özellikle ilk yattığım sıralar hamilelikten oldugunu düşünüyorum
Hayallerim95 Sevdaoz benim hem ağrıypr hem çarpıntı oluyor genelde üşütünce de kalp ağrıyor ya normaldir ama öyle düşünüyorum çünkü benim hep ağrıyor