Nazzzzmavi Kızlar reglye 7 gün var ve normalde sivilcelenme yaşamam fakat yüzümde sivilcelenme basladi gogus hassasiyeti ve çok uykum var aynı zamanda hep açım sizce bunlar gebelik belirtsi olabilir mi
Omay0707 Nazzzzmavi Nazzzzmavi birebir aynılarını yaşıyorum 12 den sonra 8 gün kalıyor gögüsüme dokunulmuyor sivilce olmayab yğzümde 4 tane cıktı şuansa uyukluyorum😂
ISakaryal Nazzzzmavi Şuan aynı durumda olmamız 😂 7 gün sonunda burda buluşalım canım inşallah gebelik vardır 😄
Nazzzzmavi Alparslaninannesii totemi m var regl günü yapicam sadece vücudumdaki değişiklikler garip gelmeye başladı
Alparslaninannesii Nazzzzmavi sen bilirsin cnm ama belirtiler gebelik belirtileri ama kesin değil tabi
Nazzzzmavi Omay0707 Ay ciddi misin ama benim bi de kasik agrim var yazmayı unuttum böyle bel ağrısı falan da insan bi regl mi diyo
Omay0707 Nazzzzmavi kasıklarım iğneleniyor cok ayakta kaldıgımda ağrı olduğumı fark ettim ama şuan yatarken bile iğne degdiriyorlar sanki sağ kasıgıma
Nazzzzmavi Alparslaninannesii allah isteyen herkese nasip etsin diken üstündeyim suan var mi yok mu acaba diye
Omay0707 Nazzzzmavi 5 tane doktor gezmişimdir eşimde ve bende yok Sadece ilişki günleriini degerlendiremiyoduk 10 günde 1 kere falan oluyordu eşim evde olmuyordu ilk defa bu ay düzenli ilişki oldu inşallah tutarr
Nazzzzmavi Omay0707 umarim kuzum bak o günler çok değerli bizde bu ay cok değerlendirdik ama bakalım inşallah olur