Esra-Sfk MerveSelcuk hamilelikte açlık kan şekeri 95′in altında, 1. saat 140′ın altında, 2. saat 120′nin altında olması gerekir. Sizin sonucunuzda açlık kan şekeri biraz yüksek çıkmış görünüyor.
Burcummmm MerveSelcuk on beş gün şekerimi takip ettim hep açlıklarım yüksel tokluklarım diyete uygunsa sıkıntı yok azcık diyet dışıysa yükseliyordu bugun itibari ile insülin başladım. Bebeğiniz kontrollerde nasıl onu takil edin haftasına uyumlumu benim on gün kadar ilerde birazda o yüzden başladı doktorlar
Ilkayy MerveSelcuk 1 hafta evde takip etmen laızm. Şeker ölçme makinası al canım 1 hagta boyunca sabah öğlen akşam aç ve tok ölç bir kağıda yaz sonra dahliye ye git