İyi akşamlar bende 32. Haftada gittiğim de 2 hafta önden gidiyordu. Bebeğin gelişimi önde olduğu için şeker yuklemesi yaptırdık Allah’a şükür sıkıntı çıkmadı şuan 36+2 oldum. Bebekte sıkıntı yoksa normal gününüz ne zaman doluyorsa o zaman doğum gerçekleşiyor.