Yenianne_05 Kızlar 38.haftadayım bugün vajinada baskı ve sırt karın agrım çok var ayaga kalkacak halim yok doğum mu acaba yaşayan var mı benim gibi acı çeken var mı acaba
Hatice_ee Yenianne_05 son haftalarda 36. Haftaan beri sirt agrisi feci sekilde kaburgalarda batma vajinada falan batma arada mide yanmasii oluyodu suan 40+2 olucaz sirt agrisi kaburga batmasi kalmadi . Arada adet agrisi gibi siddetli agri oluyo o kadar ama bel agrisi falan geciyo son haftada
Eda-5807 Yenianne_05 bu zamana kadar sadece sırt agrısı yaşadım suan 39+4 ün ve aşırı derecede mide eksimesi var ne yapsam gecmıyor
Esrakurtoglu96 Yenianne_05 vajinada baskı, sırt ağrısı bende de var. 39+4 teyim 🤷🏻♀️ tabi yavaş yavaş ben geliyorum diyor artık 😅