Otrivine ve iliadin ikisi de steroid içeriyor arkadaşlar mümkün mertebe uzak durulmalı çocuğa zarar verebilir uzun süreli kullanımlarda. Ayrıca bu iki ilaç da bağımlılık yapıyor bir süre sonra burun içi konkalar bu ilaçları almadığında şişmeye başlıyor ve ne yaparsanız yapın onsuz açılmıyor. Hamilelikte en güzeli breath right burun bandı yatarken takmak gündüz tıkanıklığı okyanus suyu Veya serum fizyolojik ile idare etmek onun dışındaki herşeyin çocuğa zararı olabilir. Bir kişide olmamış olması olmayacağı anlamına gelmiyor