a-ayse123 merhaba 7 haftalık hamıleyım.bugun kalp atısını duyduk.ama doktor 40 mm lık bır kıst oldugunu soyledı.bu durumu yasayan var mı? 😞
Nuhelif a-ayse123 ilk hamileliğinde bendede var di çok küçük olanlar kendiliğinden kayboluyor merak etmeyin inşallah sizinkide risk olusturmaz