ctndg Bebeğim 30+6 haftalık ama kilosu yalnızca 1300 çok zayıf değil mi.son bir aydır hiç kolay şeyler yaşamadım benim stresim yüzünden mi böyle oldu 😔
Umudayolculuk36 ctndg benimde 28.hafta o kadar sizinle aynı doktorum beğenmedi 5günde gerilik var dedi bende üzüntü stres ve beslenemedim
Hacere ctndg arkadaşında dediği gibi her bebeğin gelişimi farklı nasıl hepimiz aynı boy aynı kiloda değilsek bebeklerimiz de olamaz ☺️ Kendinize dikkat edin stres yapmayın, iyi günler ☺️
Merviktu ctndg annem beni 1.700 doğurmuş şimdi öküz gibiyim tabiri caizse 😅 hiç kafanıza takıp kendinizi üzmeyin. Unutmayın bu hayatta sizden ve bebeğinizden değerlisi yok. Rakamlar ve insanların söyledikleri olumsuz şeyler sadece teferruat.
MinikMucizeninAnnesi Son haftalarda daha çok kilo alıyorlar kilosu gayet normal gibi duruyor. Doktorunuz mu az olduğunu söyledi kilosunun? 30 haftalık ideali 1300-1400 gr arasıdır zaten ☺️ Boşuna stres yapmayın kendinize lütfen
ctndg MinikMucizeninAnnesi internetten bakınca 1500 1600 görünüyor normal de. öyle üzüldüm ki gün boyu ağlamamak için zor tutuyorum kendimi 😔
MinikMucizeninAnnesi ctndg kız bebek ve erkek bebek gelişimleri farklıdır, hatta her bebeğin gelişimi farklıdır. Stres yapmayın ☺️ Doktorunuz zaten az olsaydı kilosunu az diye belirtirdi. ☺️
ctndg Umudayolculuk36 sizin yine haftası geri bize göre benim de o hafta da 1210 du şimdi bugün gittim 30+6 sadece 1300 gr
ctndg Hacere çok zor günler geçiriyorum fazlasıyla stres ve üzüntü yaşıyorum elimde olmadan yavruma da Zarar veriyorum 😔
Petyynut İnternette aşağı yukarı yazar birebir tutmaz doktorunuz çeşitli yönleriyle değerlendirir gelişimi normal diyorsa gelişimi iyidir
Gamzektk Benimde 36+2yim 2700 100 gram eksik dedi bende biraz sıkıntı yapıyorum doğuma yakın kilo alsın doktorum yemekten sonra 15 dk soluna yatarak uzan dedim bu hafta böyle denicem