Nefes34 ben anneme yaptırdım çok faydasını gördüm yani benimki hazır satılanlar gibi değil ondan daha büyük emzirirken muhakkak kullanıyordum hatta büyük birşey olmasa hastanede doğum yaptığım zaman keşke getirseydim dedim yastık koydum hep kolumun altina aradım yani emzirme yastığıni
Bunun dışında çocuğu ağzı aşağı ona koyuyorum sonra oturma vakti yaklaştığı zaman içine oturtuyorum sağa sola arkaya düşmüyor bence çok çok faydalı 🤗