Merhaba kizlar, 14+3 haftaligim fakat tum belirtilerim bir kac gundur yok gibi. Goguslerim aciyordu gecti,kasiklarim agriyordu gecti,bulantim hafif vardi oda hic yok simdi sanki hic hamile degil gibiyim🤷🏻♀️ Sizce normal mi 2ci trimester balayi zamani diyorlar o yuzden mi boyle endise etmeye basladim🤷🏻♀️