Kızlar başlıktan anlaşıldığı gibi testim silik çıkmıştı 2 gün gecikmem vardı ama adet oldum herzamanki gibi 5 gün sürdü korkuyorum acaba 2 aylık hamile olabilir miyim diye bugün de gecikmemin 8.günü test yaptım 2.çizgi çok belli oluyordu perşembe gideceğim kan testinden anlaşılır demi kaç haftalık olduğu böyle birşey mümkün olabilir mi üstüne görme gibi ?