DuyguOsma Arkadaslar merhaba ben 27 haftalik hamileyim ve son iki gündür acayip bi migde bulantisi, carpinti gibi kalbim atiyoo ter basiyo özellikle bebek hareket edince daha da siddetlesiyo. Hic cikarmadim hamileligim boyunca ama iki gündür cok kötüyüm. Benim gibi olan varmi aranizda? Doktorum iki hafta tatilde maalesef ve yurt disinda yasiyorum.. sizde böyle oldunuzmu?
cennetinsusu DuyguOsma Tansiyonunu hiç ölçtün mü cnm belki tansiyon düşüklüğünden olabilir. Bilmiyorum sadece tahmin ettim...
Hllssl Bende aynı senin gibiyim 26. haftadan itibaren mide bulantısı ve kusma yaşıyorum. Gebeliğimin başında hiç kusmadım senin gibi . 27. haftamda doktor kontrolümde bebek dönmeye çalıştığı için mide bulantısı olabilir demişti bana doktorum . 29. haftamdayım şuan hala devam ediyor
DuyguOsma Kizlar cevaplariniz icin tskler acile gittim nst ye taktilar kan aldilar bilmemne derken sonuc iltihap oranimmbiraz yüksek migde gribi olabilirmisim eve döndümm