Sybabyss Omay0707 hamıle olabılırsınız umıtlendırmek istemem ama bende o sekılde ogrenmıstım adete 3-4 gun kala kan testi verin
Omay0707 Sybabyss benim adete 8-10 gün var ama 2 kez yumurtlama gördüm biri 12.gün digeri 17.gün şuan 20.gündeyim inşallah gebeliktir🦋 3.kez yumurtlama olacagını sanmıyorum ilaç vs kullanmadım çünkü
Kamumu Sybabyss bende de aynısı olmuştu. Sürekli üst üste koyuluk vardı. Sonrasında mucize gerçekleşti çok şükür
Sybabyss Omay0707 o 17. Gün gebelıkten olabılır cunku git gide koyulasır o yuzden 17 ve 20 koyu cıkıyodur
Omay0707 Sybabyss 16 17 18 koyu cıktı akşam silikleşti çatladı sanırım bügün tekrar yaptıgım silik cıkandan koyu olunca aklıma şüphe düştü🤔
Cigdem_58 Arkadaşlar elinizde fazla kalan ovulasyon testi varmı kullanmayan vermek isteyen alacak durumum yok Allah razı olsun 🤲