Sancı dayanılacak şekilde başlayıp 10dkda bir sonra 5dk da bir girmeye başlar tabiki kolay bir sancı olmuyor ama herkesde farklıdır doktorunuz size ıkın dediğimde ıkının öncesinde evde kendi kendinize ıkınmayın
doğum sırasında doktorun söylemesini bekleyip ıkının ıkınmak sancıyı rahatlatıyor
ek olarak ilk doğumda bir daha doğum düşünmem demiştim ikinciye hamileyim
bebek doğduğu anda sancı mancı kalmıyor göbek büyük oranla gidiyor sanki hiç o sancıyı siz çekmmiş gibi oluyorsunuz. Sağlıkla kucağımıza alalım inşALLAH