Refakatçinin cinsiyetine bakılmaz bence. Öyle bir yazınızı görmüştüm de ondan sanırım moraliniz bozuk. Yani doğum için değil ama ameliyatlarda eşler çocuklar arkadaşlar kalabiliyor ben eşimin ameliyatında yanında kalmıştım. Kadınların da erkekler kalabiliyor yanında. Perdeleri kapatıp oturuyorlar. Almıyorlar mı eşinizi ? Yalnız olmayacaksınız bebeğiniz olucak ❤️ Hemşireler de tabi ki ilgilenirler merak etmeyin. Siz kendinize gelene kadar çıkmış olursunuz hastaneden