Ozlem28 Anneler merhaba 37 haftalık hamileyim ve bugün kontrolumde sancı çıktı doktorum haftaya salı alicaz dedi sancı içinde hap verdi ve bebeğimin kilosu ultrasonda 4,250 çıkıyor uktasinun yanılma payı varmı moralim çok bozuk
a_burcu_bur Ozlem28 meraba ben de bugün tam 37 oldum. 35ten beri nstde sancı çıkıyo. En son da 35te ölçüldü kilosu. Çarş günü, gün vericek bana da 🤷🏻♀️🙏🏻
a_burcu_bur Ozlem28 sezaryen zaten 38-39da alınıyomuş. Endişe etmeyin 🥰 doktorum 37de bile alsak korkmayın, ciğer gelişimini tamamladı dedi.