ocakta işe başladım şubatta evlendim Mart ayında hamile olduğumu öğrendim daha 12 haftalıkken zor geçirdiğim için rapor aldım ve rapor hakkım doldu ücretsiz izne çıktım 2 ay şuanda 1 hafta önce doğum iznine ayrıldım kasımın ortası doğum olcak nasipse doğum parası alabiliyor muyum ?
Bilgisi olan rica ediyorum cevap versin 😇🙏