DeryAzaD bende de aynı sorun 32. Haftada çıktı doktorum hemen yeme alışkanlığımı sordu. Bende çok su içiyordum ondan mi acaba dedim hayır alakası yok çok fazla çikolata, tatlı, hamur işi, meyve, Paketli gıda mi tüketiyorsun diye sordu bende o dönem acayip tüketiyordum evet dedim eğer böyle devam edersen erken Doğum olur dedi normal Doğum yapamazsın dedi. Bende o günden itibaren tamamen yeme alışkanlığımı değiştirdim. Normal ekmek yemiyorum tam buğday ekmeği yiyorum günde sadece 1 tane meyve yiyorum ve tekrar kontrole gittiğimde suyumun normal olduğunu söyledi doktorum. Bende de şeker problemi yoktu. Bazı vücutlar kendide toplarmış. Dediğim gibi belki sizde benim gibi beslenme alışkanlığınızı da degistirirseniz düzelir insallah. Ben Suan 37. Haftadayım gerçekten de bazen kaçamak yapıp tatlı yediğimde karnım sıkışıyor nefes alamıyorum. Yemeyi kesince düzeliyorum. Korkmayın insallah sağ salim bebisunize kavuşursunuz.