Merhaba canlar bugün 2 tane gebelik testi yaptım ikiside pozitif çıktı sizlere sormak istedim benim son adet tarihim 3 Eylül buna göre 4 hafta 3 günlük gebeyim ama korunmasız bir kez ilişkim oldu oda 13 Eylül ona görede 3 haftalık özele gideceğim ücret ödeyeceğim için gittiğimde kalp atışını duymak istiyorum bildiğim kadarıyla 6 haftalıkken kalp atışı duyuluyor hangisini baza almalıyım bilginiz var mı