_gmzenur_ tercih meselesi tabiki ben bir Balıkesirli olarak hiç memnun değilim sevgi hastanesi özel olarak değerlendilecek kadar iyi bir hastane değil .tuğban hanımın çok hastası var sık sık kontrol edin eşine de alabilirsiniz oda harika biri onu da tanıyorum. Önemi olan burda bebeğin rutinini takip etmek ve sorulara cevap vermek Boşuna özele para vermeyin 🌷