Kızlar sağ ve sol kasığıma arada bir bıçak saplanır gibi ağrı giriyor. Anlık oluyor sonra geçiyor. Belimden kalçama doğru olan yerde de ağrı var. Ama hafif şiddetli değil. Çatı ağrısı ve makatta ağrı ve baskı hissediyorum. Bu beni çok korkutuyor. Doğurmaktan korkmuyorum aslında, korktuğum şey daha kuaföre gitmedim. Tüylerim çabucak uzadığı için ağda işini 36+5 e bıraktım. Şimdi de korkuyorum. Ağda yapmadan doğumum başlarsa diye.