Hilal1995 ya Internet inanki baş agrisi bu sene anasınıfı na başladı ve evde tek çocuk olarak büyüdü suanlik arkadaşla oynamayı kabul etmeme gibi bı sorunumuz var daha 1 ay oldu acilali ama şöyle bi internet e bakiyim dedim bakmaz olaydım otizm den tut zeka sorunu herşey yaziyo yani gerçek çöp bilgi derler ya öyle Allah çocuklarımıza iyilik sağlık versin onlardan başka kıymetli bişey imiz yok sonuçta o kadar yazı okudum biri birini tutmuyo ama bı çocuğu yanlız kardeşiz buyutmet çocuğa yapılan en büyük haksızlık miş bunu geç olsada anladım birdaha Allah nasip ederse bu kadar ara asla vermem genç anneler sakın ama sakın tek büyütmeyin kardeşle büyüsün tavsiyem nacizana