Sahin1 Kızlar kasım sonuna doğru Allah nasip derse doğum var kıyafet aldım ama kışlık bir şey almadım hepsi ince ebebeke bakayım dedim elimi uzattığım her şey 100 den başlıyor şok oldum… kısacaaaa önerebileceğiniz uygun fiyatlı kışlık kıyafetler alabileceğim sayfalar var mııııı? Birde yenidoğan için kalın kıyafet giydirilmez diye okudum doğru mu? Doğruysa ne zamana kadar geçerli 🙄
Gzmm14 Sahin1 Benimde haftaya doğumum inşallah. Dün bir e bebeğe gidelim dedik gerçekten herşey çok pahalılanmış iyi ki önceden herşeyi almışım dedim. Yeni sezon kıyafetler eski sezonla aynı ama fiyatlar hep iki katı olmuş 🤦🏼♀️
Elcnbykckr Sahin1 aksine yeni doğan bebek cok üşür canım nerde okuduysan yanlış bilgidir. İlla kıyafetleri kalın almana gerek yok zaten içlerine bir kat daha giydireceğin icin. Lcw ebebek bunların malları cok iyi derim. Ama onun dışında enucuzbebek diye bir sayfa var orda hersey cok uygun
Baharsuer Sahin1 Benim de aralık’ta görünüyor doğumum. Dediğiniz gibi herşey cok ince ve gördüğüm kadarıyla kalinlarda kumaş pamuklu değil gibi. Zaten bebekler çok çabuk büyüyormus o yüzden belki Pahali kışlıklar alacağınıza normal kıyafetinin üstüne bir iki yedek tulum alabilirsiniz. Ben owli uyku tulumu aldım 0-3 yaş arası kolları bacakları uzayan bir uyku tulumu var. Günlük olaraktaa kullanabileceği ayaklı diş tulumlar var belki fikir olur size. Ben hiç kışlık bişey almadım eksik mi bilmiyorum ama battaniye ve 2 tulumu var.
Momlife1 Sahin1 uyku tulumlarından tavsiye ederim kundak gibi oluyorlar bende kasım sonu Aralık basında doğum yapacağım nasipse
Samsam Ekim sonu doğum yapacağım, ince kat kat giydirmeyi düşünüyorum, uykudan yeni kalktığında da yelek giydiririm bi süre.