Hanımlar bataniyemi yıkamak istiyorum ilk defa yikicam yeni gelinim sayılır bu kış için çıkardım 😁
Yıkamada böyle üstü tiftik tiftik olsun istemiyorum (havlular gibi mesela)🙂 siz bataniyeyi hangi programda ve kaç derecede ve hangi deterjanla yikiyorsunuz