Bende dogal yolla olmaz denildigi için tup bebek denedim ama transfer sürecine bile geçmeden sonlandı. İkinci için ön tedaviye gidecektim ki korona oldum . Bundan bir ay sonrada kendiliğinden geldi yavrum . Beni umutsuzluğa sokan ilk muayene olduğum doktora selam olsun