Sybabyss Hangi doktora gidiyorsunuz, memnun musunuz, bir de doğuma doktor mu giriyor ebe mi normal doğuma
Byznr281115 Sybabyss bende arastırmada görünüyorum paşa bey ve cenk beye görünüyorum dönüşümlü normal doğuma bi risk falan yoksa ebe giriyor
Sybabyss Byznr281115 peki ebeler hakkında bi bilginiz varmı nasıllar acaba ben korkuyorum da devletten kötü davranırlar diye. Bende cenk hocaya gitmistim cokkk memnun kaldım
Byznr281115 Sybabyss bende de aynı korku var ebeleri pek tanımıyorum eşimde hastanede calısıyor gebe okulu var oraya gitmiştim dogumhaneyi falan gezdik biraz da olsa korkularım azaldı bence onları dinlersek korkulacak birsey yok hem kendimizin hemde onların işini kolaylastırmıa oluruz
Byznr281115 Sybabyss daha cok yenisiniz şimdiden dogumu dusunup stres olmayın hamileliğin tadını çıkarın
Sybabyss Byznr281115 aaaa hadi hayırlısı olsun tam zamanında yazmısım allah analı babalı buyutsun insallah 😍😍😍 devlette dogurdunuz demi nasıldı acaba hangi doktor girdi normal doguma ebemi giriyormus ebeler nasıldı ilgilimiydi hastanede kac gün kaldınız refakatcı kac kisi kalabiliyor memnun kaldınızmı bende orda dogurmayı dusunuyorum da ❤️❤️❤️❤️❤️
Sybabyss Byznr281115 bide ben bisi duydum gebe okuluna katılıp belge alanların eslerı doguma girebiliyormus sezeryan yada normal farketmeksızın ama bu ızmırde gecerli acaba erzincanda da mı oyle
Byznr281115 Sybabyss merhaba erzincan da arastırma hastanesinde yaptım doğum sezeryan oldu normal dogum için de sanırım ebeler giriyor herhangibirsey gelriisrse doktorda giriyor diye biliyorum
Byznr281115 Sybabyss gebe okuluna da imkanınız varsa katılın mutlaka cok verimli geciyor ve korkularınızı Yeniyorsunuz
Byznr281115 Sybabyss epidural ile ilgili bir bilgim yok aman ben spinal sezeryan dogum yaptım blokaneztezi yapıldı beraberinde cok memnun kaldım agrım olmadı fazla eş konusunda normal dogum icin bilmiyorum alırlar mı bnm eşim saglıkcı ondan girdi ameliyathaneye ben ameliyat ekibinden cok memnun kaldım zerre korku olmadı doktorum harika biriydi zaten