deletedmom351 Kızlar böyle sorunsuz çalışan sesi iyi ileten cızırtı falan yapmayan şarjı uzun giden pilli de olabilir bir bebek telsizi almayı düşünüyorum fikir ve önerilere açığım buyurun;
Esracim deletedmom351 Philips avent marka aldık. Henüz kullanmadım ama evde denedik ses gayet net. Evimiz büyük olmasına rağmen bir ucundan diğerine ses ulaştırıyor. Hatta kısık sesi bile iletiyor
MerveSara deletedmom351 Weewell WMV812 görüntülü telsiz aldık ama daha kullanmadık . E bebek te indirimde yakalamıştım . Kullanıcı Yorumları gayet iyiydi. 🤷♀️🤗
Sinmn deletedmom351 bir buçuk sene kadar önce motorola aldık oğlum için..şimdiye kadar sıkıntı yaşamadık..kameralı değil, sadece telsiz, kısık sesleri bile iletiyor ama hışırtı falan yok, başka cihazlardan da etkilenmiyor
MerveIpekKaym Merhaba arkadaşlar bebevoo markaya bir göz atın derim gece görüş kamerası filan çok iyi ses düzeyi güzel şahsen benim tercihim bebevoo olcak hem de daha ekonomik
Svl Motorola kamera aldık ilk bebeğimde elim ayağım oldu resmen halada kullanıyorum.iş yaparken açıyorm karşıma odasında oynarken uyurken izliyorum
deletedmom351 Svl bu marka için bakmıştım ben ve gayet iyi yorumlar vardı kamerasız olanı tabii ne kadara aldınız nerden aldınız
MerveSara SenHepMercimekOlarakKalacaksin 300 ₺ ye yakalamıştım ben , hem markada indirim vardı hem de E bebekte .🤗
Sinmn deletedmom351 yanlış hatırlamıyorsam 140 filandı.. e bebekten indirimde almıştım ama.. mbp 16 modeli..
Svl deletedmom351 motorola bu konuda gerçekten başarılı aynı zamanda ateş ölçüyo su ısısını ve biberon sıcaklığını ölçüyo.ebebek indirimlerini takip edin çok güzel indirimler oluyo